
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
Chápu 

-> Georges: jo stará silnice E 50 z Brna do Bučovic
jo ten první jel hruba 80km/h a ten druhý kolem 100km/h ,ale určitě nepojedu 80km/h za nějakým elektronickým křápem





To první video bylo točeny na silnici mimo obec???
jestli jo tak všichni jeli max 90 atkže se ani moc nedivim že si je předjižděl když si jel 120
skus takhle předjiždět na dálnici nebo na silnici pro motorová vozidla tam by na to trochu šlápli a rychle by se ti vzdalovali
ale jinak máš to auto pěkny
.
jestli jo tak všichni jeli max 90 atkže se ani moc nedivim že si je předjižděl když si jel 120



-> ŠKODA 120 GLS: Bez urážky, ale ta bílá izolačka, co byla (nebo je) na Tvém autě, mi moc originální nepřijde
Když už teda vzýváš originál 
EDIT: Ale jinak je opravdu krásná, o tom žádná.


EDIT: Ale jinak je opravdu krásná, o tom žádná.
-> Viliam: já zastávám jenom original ten se cenní víc než tuning, ale nic protiněmu nemám 

-> ŠKODA 120 GLS: postupuješ správnym smerom, preč s tuzingom, späť k originálu.. tak to má byť.. a určite nie som sám čo si to myslí 
